Обмін або повернення товару

Повернути товар або обміняти його на інший можна якщо виконані наступні умови (Закон України Про захист прав споживачів розд.2, ст.9): 

 - він відсутній в переліку товарів, що підлягають обміну та поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994р. № 172);

- якщо вказаний товар не використовувався, має товарний вигляд, упаковка, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;

- пройшло менше ніж 14 днів з моменту покупки товару.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає, Ви можете придбати будь-які інші товари з імеющігося асортименту з відповідним перерахуванням вартості або отримати гроші в розмірі вартості повернутого товару.

Увага!

При поверненні або обмін товару всі витрати пов’язані з пересилкою товару (послуги перевізника) і виведенням грошей (всі банківські операції) бере на себе покупець.

Процедура повернення

- зателефонуйте і повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;

- повідомте № декларації відправленої посилки і № банківської карти (інший варіант) для повернення вартості товару;

- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші за домовленістю.